星期五, 1月 02, 2009

我要找的書

1 魯迅《阿Q正傳》
2 沈從文〈蕭蕭〉
3 巴金《寒夜》
4 張愛玲〈紅玫瑰與白玫瑰〉 有了
5 張愛玲〈色戒〉 有了
6 古華《芙蓉鎮》(節選)
7 莫言《紅高梁》
8 李碧華《霸王別姬》 有了
9 蘇童《妻妾成群》
10 王安憶《長恨歌》(節選)
11 王朔《動物兇猛》
12 王朔《一半是海水, 一半是火焰》




欠缺的繼續找。

3 則留言:

匿名 說...

1魯迅《阿Q正傳》(三聯有,三十五蚊本嗰d)
2 沈從文〈蕭蕭〉(同上)
3 巴金《寒夜》(借啦)
6 古華《芙蓉鎮》(三聯有一本/借啦)
7 莫言《紅高梁》(商務有)
9 蘇童《妻妾成群》(即港版大紅燈籠高高掛,天地版會平d)
10 王安憶《長恨歌》(二樓鋪啦)
11 王朔《動物兇猛》(搵到唔該講我知)
12 王朔《一半是海水, 一半是火焰》(搵到唔該講我知)

做寫作真係慘,咁多心血都係一百蚊之內,仲要好多都有折舊率.....

玄天小雲 說...

YUCHI:承蒙賜教。

你真是個好人…
其實我出了這個BLOG後才發現我要找的書,大部分都有網上版@@

特別是王朔的兩本…@@

可見,這個年代做創作都係慘到喊的!

匿名 說...

多謝小雲!

我都還沒有去找網上版,可見我是一個老人家,鐘意有野揸手。

又或者,你可以整條王朔link去我個facebook度?

我斷估你知我係邊個。