星期日, 2月 25, 2007

23-02-2007 南丫島一日遊


雖然明知返《魚樂》有利是,但係結果我都係去左南丫島。

自從朗朗滿月之後第一次見佢,勁搞笑,第一眼見佢完全覺得佢係駿哥哥個翻版咁,神態動作都勁似。

其實當日都好多人去,有我屋企啦,蕭auntie & 佢媽媽啦,朱auntie同埋朗朗仲有彤彤,再加埋我細佬阿嬸,加加埋埋成11個人。太好!

上船之後去左魚民文化村,極搞笑wor。都好多野玩,最開心就梗係2個小朋友啦,咁大地方比佢地走動。之然去左釣魚,我同細佬﹝特別係細佬﹞釣左勁多上黎,之後買左2條去食。

完來我地去食飯o個間只要book 位,完來可以係尖沙咀上船!!!方便都暈!下次我仲要去!

回程時收到電話,我星期一就要返新工啦!好緊張!

沒有留言: