星期一, 3月 19, 2007

深圳一天遊﹝19-03-2007﹞

成班人一齊去玩…呼。

晨早9點幾,我就去到太子mc cafe等健健,食完個精美龍蝦仔三文治之後,我地就登上黃崗車出發了。呼。

我地今次既目的地係深圳少年宮書城。本來約左阿明去大門口等,點知一落車我就呆左了,即時叫阿健打比阿明叫佢改去kfc等…因為o個度有兩幢buliding,每幢有4個出入口…8個出入口…@@邊個係正門?

因為明明同john未到,所以…見到星巴克我就忍唔住買多一本大大杯星冰樂飲,正!買完杯野阿john同明明就到啦。

我地開始行書城之前,入左去音樂o個part度行,發現d 野好平,但諗想諗去都諗唔到,賣得最貴既yumiko,勁!$88!

跟住行書城,打書釘,唔覺唔覺就2點,周圍行睇下有乜食,諗左好耐去左間裝修ok靚既西餐廳吃buffe做lunch!好飽呀!隻蠔好味,所以我食左3隻,佢地一人食左半打…@@

食完又再行,今次行動啦,一人買左一d書。

行到4點閃左出東門…勁多人囉…一路行左出去就行埋過小肥羊…好在我地早黎咋,遲一步都有排等。

我只係可以用好飽2個字黎形容,用明明日記既一句說話─個個變哂小肥明、小肥健、小肥雲同埋小肥john。

下次再玩丫!

沒有留言: