星期一, 11月 27, 2006

難以置信囉…幾百蚊都厄

有時間大家可以望望下面個blog,真係唔講都唔知d 人原來可以cheap 到咁囉。

真係勁,8000張同我講要成毫子一張,有讀過書既都知大量影印唔駛呢個價啦!仲同我講話一聽到要8000就開個天價比佢,唔知係唔係等錢開飯定係靚仔得滯嚇親人呢…講真,我估如果你真係為大家做野,斷估開返張車錢單或者叫其他老闆請你食飯都唔會托你手?囉。

仲有,我真係唔知呢個人係唔係on9囉,如果個印數太大人地唔肯做,唔通佢唔識分開幾張單/分開幾間印?我唔信人地咁on9 有生意都唔做囉。自己白痴唔好當人低能先得架。

諗起就興。

1 則留言:

匿名 說...

������....���靽�憟賣�芰��...��啣��暺����鞎悲..��圈��蝝�撠望��...
���憭批��鈭箏停���憟賜�拙��....���靽���嗡犖��餅�W��..