星期四, 11月 30, 2006

撩事鬥非mode on

有人說:「你講既野等如阿康講架啦嘛!」﹝註:康是我老闆。﹞
聽完之後我即時著燈,真係乜粗口都出哂,痴線,我=老闆,食錯野?!

唔好話到老闆咁遠,就算o個個係老豆老母,都唔等如佢講乜等如你講啦!on9,幾十歲人都唔化。

你班會仔o係internet 度講人地壞話,人地見到就話人地好hack 入你度睇你地講野…真係好笑,又唔係唔知個入會幾煩,就算係人地玩你地,但你地真係有講過wor,宜家人地又唔係冒你地個名出post,只係引用返你地既文章拎出黎講,乜野叫小圈子?呢d咪係囉。仲話乜大家都係釣魚…痴線,最難得既係人地自己私事又關我乜事,做乜拎埋我黎鬧?痴線,咁佢地真係冇品wor,有講錯嗎?

好討厭囉…我覺得。釣魚叻有用咩?比哂成個海既魚你
釣好唔好?冇品幾叻都冇用啦。

雖然我同好意佢話未證實既野唔好亂講…但係佢地自己都亂講左啦。真係入會入得咁嚴,有乜理由唔知邊個打邊個?

幾廿歲人都唔化。

沒有留言: